2012-04-25

Denna dagen har gått i ett känns det som! Började dagen med ett gympass kl 09:00 och efter det va de bara hem och duscha och göra sig klar för att åka och luncha med Kattis kl 12:00 :) Efter lunchen mellanlandade jag hos farmor och farfar för att låna deras dator för att kunna göra en test för ett jobb som vägrar funka på min dator (?)!! Och sen blev det två olika intervjuer på det! Med andra ord så kom jag nästan precis hem, skönt att slå ner röva i soffan måste jag säga, haha!

Så va de ju detta med kvällsmat oxå, är hungrig men vet inte vad jag är sugen på ... Ilandsproblem jag vet ;p Skulle även eventuellt med Mickan när hon skulle handla sen, för se vad fröken säger när hon slutar på jobbet.

Nej nu ska jag kila, ha det bra!


Såhär har jag sett ut idag! Jeansjacka, höga midjebyxor & skor (syns ej på bilden) från Nelly.com och en vit blus från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback