Kära lillebror ♥

Detta inlägg vill jag ägna åt min älskade lillebror Tobias. Tyvärr har vi glidigt isär en del sen jag flyttade hemmifrån i september förra året, vilket jag tycker är ganska så jobbigt. När jag bodde hemma så spelade vi kort och kollade på film tillsammans, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Men tyvärr så är det inte så längre, det är sällan han är hemma hos mig och hälsar på, även om jag försöker bjuda in honom. Det är klart jag förstår att han vill umgås med sina vänner, speciellt nu när de är 18 och får köra bil och gå ut på krogen osv. Men jag tycker ändå att vi ska kunna umgås bara syster och bror ibland, laga mat och ha filmkväll eller liknande. Jag älskar min lillebror över allt annat och vet inte vad jag skulle göra utan honom! Jag litar på honom till fullo och vet att jag kan prata med honom om vad som helst, jag hoppas bara att han känner likadant. Jag kommer alltid finnas där och ställa upp för honom i vått och torrt!
.
.
.
.
Jag älskar dig Tobias!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback