Påskafton och konstutställning

Glad Påsk på er alla glada och mindre glada där ute!

Min påskafton har spenderats med familjen på mammas sida nästan hela dagen, förutom i morse när jag vaknade upp hos Lisa :) Åkte till henne igår och det blev det vanliga, god mat, film och skitsnack ♥

Åkte i alla fall med mamma för att titta på utställningen i Lysvik (?) där hon fått möjligheten att ställa ut sina målningar, tydligen är det ca 1000 besökare på denna "konstrunda" varje år! Och när vi kom fram fick mamma reda på att det redan är 3 st som vill köpa en varsinn av hennes tavlor :D

Här kommer några smakprov!
.
.
.
.
Denna är min personliga favorit, riktigt läcker!

Dessa målningar är alltså målade med endast smältbar vaxfärg, litet strykgärn och ibland en "lödpenna".

Väl hemma igen vart det påskmiddag med familjen :)
Måste nog vara den sötaste förrätten ever!

Nej, nu ska jag kila, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback