2012-02-18

Idag är det då inte min dag i alla fall känner jag... Är helt slut i huvud och kropp och på världens mest kassa humör. Sitter i alla fall och väntar på att maten ska bli klar så man får i sig nånting. Kvällen igår spenderades med Lisa, som alla andra fredagar typ. Fixade så jag kunde lägga in musik i min telefon, fixade med mat, lekte med hennes nya kisse och satt och snacka skit, typ det vanliga :) Kom hem idag runt 14:00 och sen dess har jag inte gjort ett skit, skissa lite bara och satt sen i duschen i säkert en halvtimma. Har i alla fall gjort mina första praktik dagar på hunddagiset, måste säga att det känns riktigt bra! Finns så många sötnosar, och de lite mindre söta.. Nej nu ska jag fortsätta kolla på¨Not another teen movie som går på 3an och efter det blir det att kolla nyaste avsnittet av The Vampire Diaries :D

Kommentarer
Papps säger:

Tänker på dig...

Sköt om dig o hälsa voffarna från mig

2012-02-19 | 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback