Lördagen den 11 februari 2012

Har precis kommit ut ur en varm och skön dusch, satte mig till och med på golvet en stund för de va så varmt och gött. Vad har hänt annars då? Inte så mycket, börjar min praktik på Hunddagiset på måndag, kul! :)
Igår hade jag Lisa och Lollan här på 3-rätters middag som bestod av toast skagen till förrätt, fylld lövbit med grönpepparsås och klyftpotatis till huvudrätt och sen farmors specialrulltårta till dessert :) Blev även lite vin och Jäger som Lollan hade med sig, och en massa skitsnack och film; PUSS IN BOOTS (Mästerkatten i stövlar)! Så jävla klockren :D

Just nu sitter jag och laddar hem ännu ett nytt avsnitt som kommit ut från The Vampire Diaries säsong 3, men de går segt som attan! :( Hoppas de blir klart till man ska sova i alla fall :) Funderar även på om man skulle ta och bädda rent, ska ju tvätta i morron så kanske vore smart.
.
.
Nej nu ska jag kila, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback