Tankar...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tycka, känna, tänka eller säga .. Många frågar hur jag mår, och jag svarar att jag mår bra ...men sanningen är att jag vet inte alls hur jag mår. Efter att ha tagit ett livsavgörande beslut som jag egentligen inte ville, men kände att det va för det bästa, vet jag inte riktigt hur jag ska må eller reagera alls. Jag vet bara att nu är det gjort och att det va det som va bäst för mig och personen som va inblandad, och de som kunde blivigt inblandade...

Men jag kan ändå inte släppa tanken om hur hade allt urartat sig om jag valt annorlunda, hur hade framtiden sett ut ? Det är en sak som jag aldrig kommer få veta, vilket förmodligen är bäst, men som sagt, det är klart man undrar. Sen känns det även som om ingen vet om vad jag egentligen går igenom, eller jag vet att ingen gör det som inte gjort samma val själv, inte ens de som "hjälpte" mig under söndagsnatten och ändå jobbar de med just detta och ser det i stort sett dagligen förstår.

Bröt i alla fall ihop första gången ikväll efter "ingreppet" och jag kunde inte sluta.. Önskade att jag slapp va själv hemma men troligen är det inte så många som är vakna runt 1 tiden på natten...

Jag vet att jag kommer ta mig igenom detta, frågan är bara hur lång tid som behövs.....

Kommentarer
Clara. J säger:

Kram <3

2012-02-08 | 09:34:10
Bloggadress: http://janssonclara.blogspot.com
Camilla säger:

Du är evigt älskad och kommer ta ett steg i taget i det som hänt/händer. Jag är här, och kommer alltid finnas för Dig älskade Madeleine! Jag lånar ut mina öron för att lyssna, mina axlar att luta sig på och jag ger dig villkorslös och evig kärlek som en hjälp på vägen. Mamma

2012-02-08 | 12:22:08
Bror säger:

Säg till om det är nåt <3

2012-02-08 | 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback