2012-01-02

Nytt år och nya möjligheter! Dagen har bestått av AF, Maxi och städning av lägenheten.



I fredag hade jag Lisa här över kvällen/natten innan vi drog vidare till Lollan. Det blev tacos, film, fix med naglar och ansiktsmask inför nyår. En myskväll med andra ord :)

Lite bilder från när vi va hemma hos Lollan i lördags :)
Vi gjorde egen pizza till middag.

Redo för att fira in 2012! Outfiten bestod av en svart klänning med spets över bröstet, svarta strumpbyxor med glitter i, boots lånade av Lollan, och självklart en partyhatt :)

Lollan och hennes pöjk Viktor :)

Lisa :)

Jag och Lisa, börjar se lite smått dragen ut ;p

Blev lite SingStar :)

Och denna bilden på mig får avsluta detta inlägg, finns bilder som jag inte vågar lägga upp i bloggen och Lisa och Lollan vet vad jag pratar om ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback