Hälsosam & beach 2012

Japp ni läste rätt! Jag ska börja följa med min kära vän Mickan till gymmet några dagar i veckan och bli mer hälsosam! Och för att snygga till figuren lite, förhoppningsvis :)
Va i alla fall med henne första gången idag, och fyfan vad otränad jag är, kommer ha gjordens träningsvärk! Men jag orkade mer än jag trodde, klara lixom 70kg i benpress och orkade springa längre på löpbandet än ja trodde, inte illa med tanke på min kondis. Måste säga att det kändes riktigt bra, bara hoppas det håller i sig oxå ;) Blev även en mycket god hemmagjord kycklingsallad hemma hos Mickan efter träningen! Och i morron kör vi igen, ska va nere hos henne kl 09.00!





Annars har helgen vart lugn, umgåtts med vänner och firat Andreas som fyllt 17. Hjälpte även mamma på Hälsomässan i lördags som hon höll i i helgen, fanns massvis med olika utställare som bla med smink, massage, olika kroppsbehandlingar, olika produkter som skulle förbättra hälsan och mycket mer "hokus pokus" som jag kallar det, HAHA!

Nej nu blire bannemej sängen, är helt slut efter träningen!
Ha de bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback