Måndag den 19/3-2012

Hmmm, går jämt liiite trögt detta med att blogga... Men så äre ibland. Annars har det inte hänt så mycket, gjorde sista praktikdagen på hunddagiset i fredags, tråkigt :(

Känner i alla fall att jag är på väg åt rätt håll nu efter många om och men, har börjat kunna sova bättre på nätterna och ligger inte längre vaken med "ångest" om man nu kan kalla det för det. Ska iväg på återbesök på måndag och få ett avslut på det hela, och då tror jag att jag kommer ha det lättare att lägga allt bakom mig.

Helgen har bestått av lunga kvällar med trevligt sällsakp och tvättstugan, vilket verkligen behövdes! Idag har jag inte gjort många knop alls, har bara vart och postat iväg ett nytt kassakort och fixat med naglarna.

Inte mycket planerat denna veckan heller. I morron ska jag luncha med Kattis på stan, fredag ska jag med Mickan till Karlstad eller Örebro och efter det verkar det som det blir lite tjejkväll med frisörlek och matlagning och på lördag ska jag hjälpa mamma på hennes mässa som hon ska ha, och på söndag blir det att fira Andreas som blir hela 17 år!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på 2 and a half men på 6an :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback