Helgen som vart

Har haft en lugn men ändå fullbokad helg! I fredags vart det tacomys hemma för mig och Johan, och lite senare kom Linda och Christoffer förbi på lite tjöt. Eller ja, lite och lite, de stanna till ca halv 3 innan de knalla över hem till sig. Men trevligt va det, de drack lite bärs och cider och jag höll mig till colan jag :) Sa till Johan att han skulle passa på nu, han har ju sagt själv att när det är 1 månad kvar så kommer han inte våga dricka en droppe i fall det skulle dra igång, HAHA! 
 
I lördags så fick jag en ansiktsbehandling av min kära mamma :) Mycket uppskattat kan jag säga! Blev att vi stannade kvar och grillade med dom sen oxå, fick även kladdkaka, glass och jordgubbar till dessert, MUMS! Sen drog vi och badade badtunna med Linda och Christoffer, men satan vad mygg det komm på kvällen! Tror jag räknade till att jag fick ca 10 myggbett!! Bortsett från det så blev det även en lyckad lördagskväll :)
 
Söndagen bjöd på tvätttid som vanligt, är i och för sig Johan som tvättar nu för tiden men ändå :p Sen knallade vi över till Linda och Christoffer och laga mat och slappa lite, vart en hel helg med dom med andra ord :) Gud så trötta de måsta va på oss nu ;) haha! 
 
Det var våran helg det! Har dock inga bilder som passar så detta får bli ett bildlöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback