Min midsommarhelg

Helgen som vart har vart ganska så fullbokad! I fredags, på midsommarafton, så bar det av ner till min morbror & sambo + kusiner kl 14 för midsommarlunch. Fick även sällskap av min mamma med man, morbrors sambos föräldrar, morbrors kollega med familj och min morfar som kom upp under helgen. Så som ni förstår va vi några stycken! Va kul att träffa morfar igen, han bor nämligen nere i Helsingborg så vi ses inte så ofta tyvärr. Efter maten vart det i alla fall lite dans runt midsommarstången som morbror hade fixat till, dock dansade jag själv inte runt den, har så svårt för att bjuda på mig själv, speciellt om det är folk med man inte träffat förut. Sen under kvällen vart det grillat och morbrors hemmagjorda potatissallad, MUMMA! Dom som känner mig vet att jag inte är något stort fan av potatissallad, men deras hemmagjorda är en annan femma!! :) Efter det satt vi mest och prata och hade det trevligt, ramla väl in hemma runt 00.30 och då var sängen väldigt uppskattad!
 
Midsommardagen bjöd på pizza med i stort sett samma sällskap som dagen innan och sen lite minigolf efter det. Självklart kom jag dundersist!!! Får skylla på att magen va ivägen, HAHA! Synd att det blåste så bara, vart lite kallt mot slutet men det gick ändå :) Va väl hemma runt 18 tiden ungefär och då vart det bara slappa i soffan framför TVn med lite godis och cola :)
 
Dagen idag har i alla fall vart lugn, gick inte upp ur sängen förrän ca 12.30. Va hyfsat trött kan jag säga :p Hade tvättstugan kl 14.00 men den tog Johan hand om :) Har han i och för sig gjort sen vi flyttade ihop, men ändå :) Fick även ett trevligt SMS av Linda och Christoffer som undrade om vi ville käka pizza (IGEN jag vet!) med dom och bara slappa framför TVn tillsammans denna regniga söndagkväll, vilket vi självklart tackade ja till :) 
 
Kom i alla fall hem för ca 1 timma sen, fixade och lägga in räkningarna så det är klart för denna gången och det är alltid lika kul!! Eller INTE! Va ska sånt finnas för? Bara onödigt ju! ;) JUST JÄVLAR! Kom precis på vad jag glömt idag! Jag skulle ju ha träffat Mickan!!! Mickan, om du läser detta, FÖRLÅÅÅÅT!! Hade totalt glömt bort att vi pratat på att ses en sväng idag :'(
 
Mina 2 favorittjejer och kusiner!♥ Bilden är från förra sommaren om jag inte minns fel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback