Hemma idag

Har vart hemma från dagiset idag då jag vaknade och hade nått så vansinnigt ont i bäckenet/ryggen. Började med att det "small" till längre ner i ljumsken på vänster sida när jag skulle vända mig om i sängen igår kväll, sen kvittade det hur jag skulle ligga eller vända mig så gjorde det ont så kände att det nog va bäst att va hemma och låta det vila en dag så det inte blir värre. Hade oxå en ganska så rejäl sammandragning/förvärk (tror jag i alla fall) tidigare idag, hela magen vart stenhård och spänd och kände ett ganska stort tryck nedåt ....kanske är det lillan som är på G att fixera sig? Har inte en aning, får nog fråga Eva (min bm) när vi ska dit i morgon. 
 
Mamma kom förbi en sväng förut med lite fika, så fick lite sällskap ändå :) Och självklart så skulle hon prata med lillan så hon fick väl göra det denna gången ;) I början va hon på magen jäämt, och det blev lite småjobbigt även om jag vet att hon bara är glad och nyfiken på hennes första barnbarn. 
 
I morgon bär det som sagt av till barnmorskan på kontroll igen och denna gången kan Johan förlja med eftersom han börjar jobbet senare :) Efter det blir det lunchdejt hos min farmor och farfar och sen ska jag till dagis igen så länge jag inte har lika ont som idag, hoppas!
 
Nej nu ska jag knalla bort till Ica Nära och handla lite så det går att laga mat, märkte att det saknades lite tillbehör som kan va bra att ha!
 
..............................
 
Jag och mina 2 håriga bäbisar, fast Lucifer (svarta) har växt till sig en del ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback