Klanten från branten!

Seriöst, kan man va mindra smart än mig ibland?!?!?! Hade ställt mig på en stol för att nå högst upp i garderoben och i stället för att kliva ner så får jag för mig att hoppa ner!! Inte världens smaraste drag då jag redan har ganska ont sen igår + att jag gick iväg till dagiset idag. Visst, de är inte så ansträngande på eftermiddagarna på dagis, men vissa hundar drar ju för livet när de ska få gå ut i rasthagen + att de har en ganska brant ramp vi springer upp och ner för x antal gånger så det blir ju en liten påfrestning det med. Kändes i alla fall som att hela bäckenet hoppa ur led och gunga till på samma gång när jag landa på golvet, så nu ligger man orörlig i soffan. Får se om man lyckas ta sig till sängen sen eller om Johan får hjälpa mig när han kommer hem. Känner mig som en gammal tant med en höftfraktur för tillfället. 
 
Annars har det vart en bra dag, allt såg bra ut när vi va hos Eva i förmiddags och efter det bjöd farmor och farfar på farmors góa potatisgratäng med kassler, MUMS! Fick även besök av Mickan nu en sväng på kvällskvisten :) 
 
Varför känns det som att jag har glömt något .....? Just jävlar! Jag skulle ju ringt till pappa! Aja, får göra det i möra i stället. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback