Lördagen den 4 maj 2013

Har ganska så precis kommit hem efter att ha firat min kära farfar som fyllt 70 år under veckan. Blev 2-rättersmiddag på Träslottet och sen vidare hem till farmor och farfar för kaffe och dessert. Gubben värkade i alla fall väldigt nöjd med presenten han fick av mig, lillebror och Johan. Hade bestället en sån etikett till en Famus Grouse flaska som de gör reklam om på TV, få han fick en med texten "The Famus Kjell-Åke" och en grattishälsning på baksidan. Blir ju lite mer speciellt än att bara köpa en flaska wiskey lixom :)
 
Igår var det besök hos barnmorskan igen, denna gången med bonusmormor Kattis som sällskap. Johan har ju börjat jobba i Karlstad igen så han kunde inte bli med. Allt såg i alla fall bra ut och vi sköter oss som vi ska :) Fick även reda på att jag tillhör en negativ blodgrupp så jag måste lämna mer prover på labbet till veckan, samt att jag kommer få en spruta efter förlossningen för att inte min kropp ska stöta bort barnet när man vill ha fler (va så jag fatta när hon förklarade i alla fall). Blev även lunch på stan med Kattis efter det samt lite fönstershopping :)
 
Nej, som vanligt lite TV tittande innan sängen kallar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback