Måndagen den 20 maj 2013

Jahopp då va det måndag igen, en regnig sådan! Dagen har i alla fall sett ut som så att det började med en förmiddagsfika på Ejes med mamma och mormor, sen bar det av till dagis, iväg på sista föräldraträffen och sen hem. Men hemma stanna vi inte länge, blev att åka och fixa ny olja till bilen, tanka, köpte mat (Johans mamma va snäll och bjöd :)), åkte till Maxi och handlade lite och väl där träffade vi Linda och Christoffer som bjöd hem oss på kaffe och nybakade bullar :) Haft fullt upp hela dagen med andra ord! 
 
Har förövrigt känt mig helt slutkörd idag, vet inte om det beror på att jag sovigt dåligt inatt eller att det vart mer "ös" under dagen än vanligt. Känns som att jag blivigt överkörd av en ångvält eller nått. Och smärtan i bäckenet blir ju inte bättre heller! Har haft konstant ont sen i torsdags, visst det har ju ömmat lite hela tiden annars, men nu ömmar det inte utan det gör lixom ONT. Hoppas bara det inte blir värre ändå så jag blir placerad hemma i sängen eller soffan hela dagarna tills lillan ska ut.... Vore ju bra träligt när jag haft sån tur hittills, bara ont nån/några enstaka dagar om jag rört mig mer/annorlunda än vanligt. Har även känt mig konstig i kroppen under kvällen, vet inte hur jag ska förklara, men typ som en blandning av utpumpad, illamåeénde... Jo de är nog den bästa förklaringen skulle jag tro. Ska nog prova att ta en youghurt eller nått litet nu och se om det blir bättre, har ju ätit under dagen så tycker ju inte att det borde bero på det. 
 
Over and out!!
 

Kommentarer
mormor säger:

Nu äntligen lyckades det. Det är mycket jag inte sett och läst förut. Jättesöt himmelsäng från farfar och fina kläder från andra. Roligt att läsa bloggen.
Stor kram från blivande gammelmormor.<3

2013-05-21 | 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback