Tisdagen den 28 maj 2013

Kollade precis statistiken i en av grav. apparna jag har och fick en smärre chock! 
 
87,1% av graviditeten har passerat (244 av 280 dagar)
Du är i gravidvecka 35, 34 veckor + 5 dagar har gått
Du är i kalendermånad: 8
Du är i gravidmånad: 9
Du är i trimester: 3
Du har 36 dagar kvar till BF
 
Alltså, vart tog tiden vägen? Känns som det bara va nån vecka sen vi satt och plussade på MVC, men det är alltså ca 30 veckor sen!!! Liten kan med andra ord komma när som helst!!! Känner bara hur paniken och stressen kommer och blir starkare och starkare. Känner att  jag skulle behöva "komma bort" lite och få slappna av, försöka tänka på annat en stund. Johan fick ju presentkort på liveit.se förra året när han fyllde år som han inte använt än, kanske ska se om vi kan åka på en sån dags-spa bara han och jag. Kan ju va skönt och få lite egentid med varandra innan alla barnbestyr drar igång. Får se vad han tycker, det är ju trots allt hans present som han ska göra något han tycker är kul med. 
 
Annars då..? Det vanliga, hunddagiset om dagarna. Idag vart det en skärgårdsfika med min kära vän Micka som va hemma från Stockholm och möte med min handläggare på AF innan det bar upp till dagiset. Efter det bar det av en snabbis till Maxi med Linda. Och nu sitter man och slappar i soffan innan sängen kallar, Johan jobbar kväll/natt denna veckan igen så är ensam hemma om kvällarna, inte så rockigt kanske men det får gå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback